Tuesday 31 January 2012

Gunung Ledang , BBQ , Steamboat & len2

wah , seronoknye aku mse cuti sekolah ( seminggu je ) ! pergi gunung ledang ni yg best . Sbb ad org tngkp gmbr kitorang yg tgh main shampoo . Pelik org tu tengok ! buat BBQ pon best . Aku & Alin tolong hidang kan makanan untuk sume orang & kitorang makan last sbb hidangkan makanan tuh ! bile hidangkan makanan kitorang smbil tunggu ade org nk lagi ke tak ? hehe ! buat steamboat ! peh , mak aku buat mmg jadik . Aku suke makan ketam & sosej je . Tinggal kat kampong ! smpi ari sabtu aku tinggal kat kampong ni ! main basikal kat tengah jalan raya ! pegi seven eleven & kedai cik yaya . Hari sabtu terpaksa tinggalkan kampong ! tpi pergi kenduri rumah dato' mmg best ! aku & my big family jadik VIP , makanan dihidang & kalau nak tambah panggil je , nnti dia tolong hidangkan . Itu je la ye .
#Rugi mok teh xde !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home